b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220622_132557.jpg

 

دکتر زیویار در ستاد کنگره ۶۵۴۴ شهید استان بر ادامه دار بودن راه شهدا تاکید و شهید را قبل تپنده تاریخ عنوان کرد . 

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، ستاد کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید استان لرستان به ریاست دکتر زیویار استاندار لرستان، با حضور سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مشاور استاندار لرستان، مدیران ستادی و اعضای کنگره استانی برگزار شد .

 

استاندار لرستان با ادای احترام به شهدای گلگون کفن استان لرستان گفت: جلسه ستاد کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید استان لرستان با بررسی گزارشات ارائه شده از اقدامات صورت گرفته در چند ماه اخیر توسط کمیته ها، پیگیری و برگزار شد . 

 

دکتر زیویار با بیان اینکه جلسات کنگره هر ۴۵ روز یک بار برگزار خواهد شد، اظهار داشت: بررسی اقدامات صورت گرفته از پیشرفت خوب فعالیت کمیته ها علی رغم عدم دریافت هرگونه اعتباری، حکایت دارد که در نوع خود ارزشمند است . 

 

وی افزود: با توجه به سیستم ارزشیابی تعریف شده برای عملکرد کمیته های کنگره، در گزارشات امروز به لحاظ آمار و ارقام، بالای ۵۰ درصد پیشرفت در انجام اقدامات نسبت به سال گذشته به ثبت رسیده و در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز، رشد چشمگیری در اجرای فعالیت ها مورد انتظار است . 

 

نماینده عالی دولت در استان لرستان عنوان کرد: تا ابد محتاج شهدا هستیم و باید در نظر داشت که شاکله نظام مقدس جمهوری اسلامی در  تمامی ادوار با ایثار و شهادت آمیخته، با خون شهدا قوام یافته و راه انقلاب ادامه می باید .

 

دکتر زیویار ادامه داد: تامین اعتبار و پشتوانه مالی کنگره شهدا در دستور کار قرار داشته و به زودی صورت می پذیرد و به تمامی تعهدات مالی برگزاری کنگره عمل خواهد شد . 

 

‏وی تاکید کرد: برای پیشبرد بهتر فعالیت های علمی و پژوهشی کنگره می‌توان با بهره گیری از روش های ابتکاری، با کاستن هزینه ها بیشترین خروجی و بازخورد را بدست آورد . 

 

استاندار لرستان گفت: کمیته های ستاد کنگره با پرهیز از از موازی کاری و با دسته بندی وظایف، نقص های موجود در بحث ناهماهنگی و دوباره کاری را برطرف و اقدامات به شکل سازماندهی شده تری انجام شود .

 

دکتر زیویار افزود: کمیته های ذیل ستاد کنگره نسبت به انجام وظایف در چارچوب تعریف شده اقدامات را عملیاتی کنند و گزارش پیشرفت این اقدامات در جلسه بعدی به دبیرخانه ستاد ارائه گردد .

 

 

 🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید