هم اکنون
 آیین افتتاح گازرسانی به ۲۶ روستای شهرستان چگنی با حضور دکتر زیویار استاندار لرستان در حال برگزاری است .
گفتنی است با بهره‌برداری از این پروژه جمعیتی بالغ بر ۵۵۰۰ نفر از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند .

پنج هزار و ۵۰۰ نفر در مناطق روستایی شهرستان چگنی از نعمت گاز بهرمند شدند

گازرسانی به ۲۶ روستای شهرستان چگنی با حضور استاندار لرستان انجام پذیرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان با بهره‌برداری از این پروژه جمعیتی بالغ بر ۵۵۰۰ نفر از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

 استاندار لرستان در این مراسم با اشاره به تلاش و زحمات دست اندرکاران بخش گاز گفت: امروز در این جایگاه قرار گرفته‌ایم که زحمات دست اندرکاران بخش گاز را به سرانجام برسانیم.

دکتر زیویار اظهار داشت: من امروز بیشتر مفتخر به حضور در جمع مردم شهرستان چگنی شده‌ام زیرا این کار خوب حاصل تلاش همکاران قبلی ما بوده است.

استاندار لرستان با اشاره به تاریخ سراسر افتخار مردم استان لرستان گفت: اهالی شهرستان چگنی و توابع آن مردمی اصیل و دارای تاریخ دیرینه ای هستند.

دکتر زیویار با بیان اینکه ۹۰ درصد اهالی و سکنه شهرستان چگنی روستایی بوده و ۱۰ درصد آن شهری است آن را یک زینت و افتخار دانست که خاص این منطقه است.

وی افزود: روستا به معنای مبدا تولید و کارخانه و شهر محل زندگی تجاری و مصرف است و هر منطقه روستایی یک پشتوانه اقتصادی برای کشور است که قابل مقایسه با شهر نیست و برای اینکه این پشتوانه خدشه دار نشود کار و تلاش در آن افتخار است.

استاندار لرستان تصریح کرد: سطح زندگی روستایی و خدمت‌رسانی در آن باید به درجه ای برسد که ساکنان روستا کمبودی نداشته و غبطه زندگی شهری را نخورند.

استاندار لرستان در پایان ابراز امیدواری کرد: با ایجاد تعادل و توازن در خدمت رسانی به مناطق شهری و روستایی بتوانیم برای تحقق خواسته‌های به حق روستاییان قدمهای خوبی برداریم.

photo_2021-10-13_13-35-06.jpg